Dla kochających deszcz

Przygotowaliśmy aktualizację spójnej koncepcyjnie szaty graficznej katalogów i cenników systemów rynnowych. Opracowaliśmy piktogramy, zaproponowaliśmy koncepcję układu treści na stronach, zbudowaliśmy adekwatne tabele. Na końcu całość przygotowaliśmy do druku i dopilnowaliśmy jakości gotowych materiałów.

To pozwoliło nam lepiej poznać markę i gdy zostaliśmy poproszeni o pomoc w zbudowaniu komunikacji z okazji 20–lecia firmy, nie wahaliśmy się ani chwili. W ten sposób powstały materiały promujące jubileuszowy program lojalnościowy, pakiety prezentowe z wyprodukowanym na ta okazję piwem i dopasowaną torbą prezentową czy responsywne newslettery.

Etykiety piwa

Z okazji 20 lecia działalności firmy stworzyliśmy etykiety limitowanej edycji piwa dla partnerów handlowych. Całość uzupełnia ekologiczna torba.

Newsletter

Aby zwiększyć krąg odbiorców, promocja również została oparta o newslettery.

Drukowana wersja cennika

Projekt i przygotowanie do druku cennika systemów rynnowych.

Zakres wykonanych prac

Pomysł

Opracowanie koncepcyjne wspólnej szaty graficznej

Kreacja

Stworzenie materiałów marketingowych z okazji jubileuszu 20 lecia marki

Newsletter

Opracowanie konkursowego newslettera

Przygotowanie na potrzeby druku

Przygotowanie materiałów na potrzeby druku. Ścisła współpraca z drukarniami w celu optymalizacji produkcji