Brytyjska firma z polskimi korzeniami
Drugim wyzwaniem była w tym przypadku branża budowalno-dekoratorska. Starannie przemyślana i przygotowana komunikacja, rozpoczynająca się od brandigu i księgi znaku, testowana w Wielkiej Brytanii, pokazała nam jednak, że to zadanie zrealizowaliśmy bezbłędnie.
Po naszej stronie było zatem przełożenie brandingu na materiały wizerunkowe i informacyjne w postaci akcydensów czy katalogu, a następnie nadzorowanie ich druku i transportu za granicę. Ten etap pracy pomógł nam dobrze się przygotować do opracowania strony internetowej marki 3D ART FACTORY.
Opracowanie podstawowej identyfikacji wizualnej
Opracowanie podstawowej identyfikacji wizualnej
Nie łatwo jest zaistnieć na Brytyjski rynku. Starannie wyznaczona i konsekwentnie realizowana strategia budowania marki zaowocowała sukcesem.
Opracowaliśmy podstawową identyfikację wizualną. Zaprojektowaliśmy logotyp, kolorystykę, dobraliśmy czcionkę firmową oraz wiele innych elementów budujących spójny wizerunek takich jak wizytówki czy papier firmowy. Całość zawarliśmy w księdze znaku.



Realizacja materiałów wspierających sprzedaż
Stworzyliśmy projekty wizytówek imiennych, papieru firmowego, folderów reklamowych i teczek ofertowych. Dzięki współpracy z drukarniami dostarczyliśmy gotowe produkty.


Kompleksowe opracowanie strony internetowej
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną, responsywną stronę internetową w oparciu o system WordPress. Stosujemy sprawdzone rozwiązania.



Karty produktowe i specyfikacja techniczna
Również zajęliśmy się stroną techniczną projektu. Wykonaliśmy karty zawierające dokładne specyfikacje poszczególnych produktów oraz ich montaż.
